بر اساس قانون رتبهبندی، معلمانی که امتیازات لازم برای ارتقا به یکی از رتبهها را کسب کردهاند، هر سه سال یکبار مجدد مورد ارزیابی قرار میگیرند.کلانشهر : طرح رتبهبندی معلمان یکی از همان طرحهای بلاتکلیف مانده و پر بحث در نظام ...